WYSZUKAJ PO PRODUCENCIE
Strona główna Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

SBIKE.PL
ul. Jarzębinowa 25
59-700 Bolesławiec
Z dopiskiem: "Zwrot" lub "Reklamacja"

kontakt@sbike.pl

Formularz zwrotu: POBIERZ
Formularz reklamacyjny:  POBIERZ

W celu przyspieszenia realizacji zwrotu lub reklamacji prosimy o dołączenie dowódu zakupu, którym może być paragon.

Sklep internetowy sbike.pl dokłada wszelkich starań, aby sprzedawane produkty były jak najwyższej jakości. W przypadku odstąpienia od umowy (zwrotu) czy zgłoszenia reklamacji dbamy o to, żeby proces jej obsługi prowadzony był na jak najwyższym, satysfakcjonującym Państwa poziomie.



 

Zwroty:

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

2. Zwracane towary muszą być kompletne. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Konsument powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sklep zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty wysyłki Towaru.

4. Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu 14 dni.

5. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać na adres:

SBIKE.PL
ul. Jarzębinowa 25
59-700 Bolesławiec
Z dopiskiem: "Zwrot"

 



Reklamacje:

1. W przypadku stwierdzenia wady towaru lub gdy jest on uszkodzony, niekompletny, niezgodny z opisem, przysługuje Ci uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru.

2. Reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni od jej zgłoszenia i otrzymania przesyłki z wadliwym towarem.

3. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, możesz wybrać między naprawą towaru, wymianą towaru na wolny od wad, obniżeniem ceny towaru lub odstąpieniem od umowy sprzedaży.

4. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (zgodnie z aktualnym cennikiem Poczty Polskiej), Sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

Wadliwy towar prosimy odesłać na adres:

SBIKE.PL
ul. Jarzębinowa 25
59-700 Bolesławiec
Z dopiskiem: "Reklamacja"




POLEĆ NASZ SKLEP
Cookieees